220520B Kızlar merhaba havalar bozuk olunca evin içersinde kurutmaya başladım çamaşırlarımı fakat çok zor oluyor kurutma makinesi kullanan arkadaslar tavye ettiğinz bir marka var mı özellikle vestel kullananlar memnun musunz??
Oozzee 220520B bende 3 yıldır Profilo var çok memnunum hayat kurtarıcı benim için, annemde Grundig var o da memnun ama bazen çamaşırlarını çektirdiğini söylüyor, kayınvalidemde Vestel var o da memnuniyetsizlik belirtmedi hiç.
220520B Oozzee vesteli güzel diyorlar kararsz kaldm bende canım hem uygun fiyatları diğer markalara göre