Sapsikanne kızım 13 aylıkken işe başladım. İlk zamanlar zor oluyor ama çalışmak insana iyi geliyor yalan yok. Maddi manevi.. kendime geldim çalışmaya başlayınca, evde oturmaya alışkın olmayınca zor oluyor gerçekten. Şimdi daha güzel vakit geçiyorum kızımla da. Mutlu anne, mutlu bebek