Arkadaşlar oğlum 2 ayı bitirdi bugün istemeyerek çoğu zaman tam kundak yada yarım kundak ile uyutuyordum ama artık bağlamak istemiyorum kas gelişimini engellemekten korkuyorum ama uyutamıyorum ellerini kollarını yüzüne vura vura uyandırıyor kendini 10 15 ancak uyuyor sonra da iyice huysuzlaşıyor. Nasıl bıraktırıcam kundağı bilemiyorum. Var mı bu durumu yaşayan çözümü olan yardımcı olurmusunuz?