Anneyimmm1 mamma premium’u ben, kardeşim, yengem, yengrmin kuzeni kullanıyoruz. kimsede o kademe yerinin sıkıntı çıkarmadı. ama dediğim gibi yengemin ve kardeşimin demiri eğildi, büyük cocukları kullandığı için. ama benimkinin demirinde bi sıkıntı yok. 2.5 aylık bebeklerim. 1 aydır kullanıyorum. ama 15-20 gündür çok aktif kullanıyorum. gündüz salondayken hep ondalar, en düşük kademesinde. bir de kılıfınu yıkarken yumuşatıcı kullanırsan kılıfı tüyleniyor :)