Merhabalar anneler sizin fikirlerinize ihtiyacım var benim bebeğim 5 aylıkken çalışmaya başladım şimdi 13 aylık işten ayrıldım evde ne oynayabiliriz ne yapabiliriz bir de köpeğimiz var hep birlikte birşeyler yapma fikrine ihtiyacım var biraz geç öğrenen bir bebek şimdiden teşekkürler ☺️🌸