Psikologanne00 16 aylık olmak üzere neredeyse 3 gündür asla gündüz uyumuyor . Bi ara uykusu gelir gibi oluyor yatırmaya götürüyorum çığlık atarak ağlıyor uyumak istemiyor . Gece de çok zor 9-10 da ağlayarak uyuyor. Bırakıyor mu uykuyu yoksa geçici mi anlamıyorum 😢 sizde nasıl oldu ?
Sebine27 Psikologanne00 benim kizimda 10 aylik gunduz uykusu nerdeyse yok kucagimda 5-10dakika uyur. Gecede 4-5 kez uyanir yemek icin. Boyle devam edermi gecermi bilmiyorum🤷♀️
Dandinidastana Psikologanne00 geçicidir muhtemelen sen uyutmaya devam et çok erken uykuyu bırakması için 2,5 yaşında kızım hala gündüz uykusu uyutuyorum
Darknes1002 Ayda bıraktık çok zor uyuyordu zaten meme bitti oda bitti şimdi gece 10 11 arası yatıyor sabah 10 11 arası kalkıyoruz bazen geceleri 12 yi buluyor uyuması tabi yine ama öğlen 1 saat uyuyup gece 2 lerde uyuyordu
Masmeh Bizde benzer sıkıntı yaşadık,yaklaşık 2-3 hafta kadar sürdü.Ama ben ısrarla hergün ki saatinde yatağına götürüp düzeni bozmadım,çok az bile uyusa kârdır mantıcıyla,sonrasında düzeldi çok şükür.Bi süre devam edin bence.Annem uyku uyku getirir der.