SukranUras Bi arıza bebe de bende var 🤷🏻♀️ 19 aylık olmak üzere ve son 2 haftadır falan yemek konusunda verem ediyo sıpa beni. Şu an saat 12ye geliyo ama benim oğlan resmen kahvaltıyla duruyo desem yeridir. Sabah kalktığında kahvaltısı hazır olana kadar mama mama diye ağlıyo (çünkü dünden aç) ama kahvaltıdan sonra asla bişey yemiyo. Hep bikaç kaşıkla geçiştiriyo. O da zorla. Krakedi bisküviydi bikaç kaşık çorbaydı bir iki lok a ekmek yarım salatalıl muz falan gün boyu böyle. Yediremiyorum. Yemiyo. 1.5 yaş aşımızda hemşire normal 1 2 ya arası bebekler böyle dönemlerden geçiyo erken ergenlik diyoruz her şeye itiraz ediyolar kilosu normal bu dönem de geçer dedi. Ama ana güreği 👊 ağlıycam artık resmen aç yaşıyo çocuk. Yatana kadar en 1.5 2 lt su içiyodur. Zaten anca fu fu diye paçamda dolanıyo. Kaşığı zorla bile sokamıyorum ağzına. Ne kadar şaklabanlık varsa denedim. 12 dişimiz var bu zaman kadar diş problemi de yaşamadık ve ya görünürde diş de yokki ondan böyle yapıyo diyeyim. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Biraz ağlayıp geliyorum 😩
Cerenhelin SukranUras Aynı biz sabah bi mama birkaç saat sonra kahvaltı ondan sonrası yok bir gün sadece bu kadar 🤦🏻♀️ Kilosu da düşük maalesef 10 aylık 7800 😢 sizin kilo durumu nedir acaba
SukranUras Deletedmom280 koş koş çaresiz analar grubuna doğru 😣 Cerenhelin 13 kiloydu geçen ay kilosu nor al diyolar su içse yarıyo dedikleri bizimki galiba ama hiç tombik bi bebek değildi zaten boyu ayına göre uzun gidito hep fit 😝