Denizsevim
Oğlum 5 aylık. Alttan 2 tane dişi çıktı. Yeni çıkan dişlerini test ediyor bazen 😊 ama bunu emerken de uygulaması çok kötü oluyor. Duyduğunda bitirmeye yakın ısırıp çekiyor göğsümün ucunu. Bende çığlık çığlığa bağırıyorum bir anda.. Oğluma birşey diyemiyorum çünkü anlamıyor yavrum benim. Özellikle sol göğsüme yara oldu. Isırmaması için ne yapsam? Birde ısırdığı yerler sızlıyor..