Thesra canım biz 6 aylık olduk 7 den gün de aldık. Fakat hala içim el vermiyor yürüteç için. Sanki erken gibi geliyor. Koyarsak da çok az kalır yorulur beli fln ağrır diye korkuyorum. Bir yandan da yürüme becerisini mi etkiler bunu yapmam acaba diyorum. Kendini dik tutuyor maşallah elinden gelse sürünecek ayakları itiyor fln. Sanki sürünmeye yakın mı daha doğru bilemedim.
Annemler bu aylarda koyarmış ama 😊