Kızımın kuşağında biraz akıntı vardı sarı renkte arada ağrı yapıyordu bugün belki önemsiz bir şeydir diye sağlık ocağına götürdüm doktor hemen tek kulağa bi bakıp antibiyotik verdi bir doz da fazla kullanacaksın dedi ama antibiyotik hemen vermek istemiyorum sadece ara ara ağrısı oluyor böyle. Bitkisel bi yöntemi filan yok mudur geçirecek