D1234 Kızlar 20lik dişim çıkmış en arkada ama 2 haftadır çok fazla ağrıyor ağrısı hiç dinmiyor ne zaman geçer hep böylemi olucak yanağım şişti artık ağrıdan napmam lazım
hazelgurcann Anti D1234 bi diş doktoruna git bence yoksa gecmiyor antibiyotik yazıyor kötü durumdaysa eğer iltihapı gectikten sonra işlem yapabiliyolar
D1234 hazelgurcann evet çok ağrıyor olduğum yerde hep özelde dis doktoru devlet yokki yakında çocuk var gidemiyorum ben buranın yabancısiyim tek bir yere gidemiyorum kaldım böyle
hazelgurcann D1234 bende o konudan çok çektim hiç bi şekil geçmiyo antibiyotik anca hızlıca gecirdi malesef doktora gitmedende yazılmıyor biliyorsunuz