Haticemustafa34 Doktor aptamil pregomin syneo verdi ama bebeğim sevmedi öğürüyor içmiyor. Sizler ne kullanıyorsunuz
Beraninannesii Haticemustafa34 Aptamil pregomin syneo burada onerenler oldu içine vanilya şurubu koyuyorum öyle içiyor
Egeninannesiii22 Haticemustafa34 evolvia rp1 kullanıyoruz tadı en iyilerindenmil doktor içmezse pekmez at azcık dedi ama gerek kalmadı iciyo
Neslihaninci Haticemustafa34 evolvia rp2 kullanıyorduk elimde 8 adet kaldı çok fazla kullanmadık bebeğim anne sütü alıyor diye sonrasında da ek gıdaya başladık sadece 1 kutu kullandık onda da sorun olmadı 🤗
HKMOMS Beraninannesii biz de Aptamil pregomin syneo kullanıyoruz doktor önerisi ile dut pekmezi koyuyorum içine öyle içiyor. Zaten vanilya şurubu yada dut pekmezi koyabilirsin demişti doktorumuz☘️
gamzeeliz Haticemustafa34 merhabalar aynı mamayı kullanıyoruz yeni mi geçtiniz alerji mamasına bilmiyorum ama zaten çok güzel bi tadı yok bende biraz bebeğimi aç bıraktım kaşıkla verip alıştırdım 3-4 gün içinde alıştı. Alerji mamasının tatları zaten böyle oluyor umarım alışır 💕🙏
Haticemustafa34 gamzeeliz Evet yeni geçtik birkaç gün oldu sadece. Kaşık biberonla veriyorum ama geri çıkarıyor ağzından ve kusacak gibi oluyor
Haticemustafa34 gamzeeliz Evet yeni geçtik birkaç gün oldu sadece. Kaşık biberonla veriyorum ama geri çıkarıyor ağzından ve kusacak gibi oluyor
Azli Alerjı olup olmadığı daha kesınlesmedı bebegım köpüklü kala yaptığı ıcın doktor süt süt urunlerınden uzak dur 10 gün dedi bu mamayı önerdi
Tomrisim @Haticemustafa34 Comidagen kullanıyorum bende. İlk başta biz de pregomin as kullandık ama içmedi bebeğim, bu verdiği mamanın tadı daha yumuşak sade şekilde içmeye başladı isterseniz doktorunuza danışın önerirse bu mamayı sevebilir