HavvaHalil95 Yemek yer ağlar dışarı çıkar ağlar uyur ağlar uyumaz ağlar tv izler ağlar her ne yapsak yada yapmasak sürekli ağlıyor bunaldım yoruldum iyice gece uyurken de ağlar gece terörümü nedir sizce ağlamanın sebebi nedir ya yardım edin 15 aylık
anneyimben- HavvaHalil95 2 yaş gümbür gümbür geliyorum diyor😁 bizde 17 aylığız benzer şekilde oğlum 🥴
madamkahve HavvaHalil95 Benim bebeğim de 15 aylık olacak haftaya anlattığın gibi. Ama benimki doğduğundan beri böyle kolikti. 6 ay hiç susmadan ağladı. Sonra hafifledi biraz ama şimdi de çok mız mız her şeye
HavvaHalil95 Mrvll bebekliği de ağlardı kolikti huysuz bi bebekti ama şimdi herseye ağlıyor yemiyor içmiyor daha diş çıkarmadı
anneyimben- madamkahve yani bu aylarda ufak ufak başlıyorlar ya sendromlara. O yüzden 2 yaş geliyor dedim.