Crcs Merhaba anneler, 11 Ay 6 günlük oğlum şak diye emzik bıraktı ki bayılırdı emzige. Hâl böyle olunca beni emzik yapıyor uyku vakti. Bi kaç gündür yatağına koyduğum an ağlamaları başladı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Öneriniz var mıdır? 🤦🏼♀️
Derinikolu Crcs bende emzik bıraktırmaya çalışıyorum, ah bu annelik hepimizin derdi farklı işte birimiz yedirmeye çalışır birimiz az yedirmek ister birimiz emzik bıraktırmaya uğraşır birimiz için bu problem.. Allah hepimize sabır versin🙈
Derinikolu Crcs 11 aylık olcak 2 güne bu ara emzik düşünce uyanmaya başladı bıraktırmak istiyorum ama cesaretim yok keşke kendi bıraksa🤦🏻♀️