Baharaktas23 benim kızımda aynen öyleydi konuşmasında hiç bir sıkıntı yok herşeyi harikaydı doktor yaşından önde ilerliyor diyodu fakat asla katı.gidaya gecemiyoduk 2 buçuk yaşına kadar böyleydi artık bende tak etti zira.alerjimizde var süt yumurta çikolata fıstık veremiyorum sadece çorba yiyodu artık blenderi kesmiştim ekmek.iclerini minik minik dohramakla basladm artık blenderi hayatımızdan çıkarmıştım alıştı fakat beni bildiği için aman av kalmasin modunda olduğum için ben olmadığım ortamda çalışıyorum ablam bakıyor onunla oturup makarna yiyo cipsi yiyor yanında başka çocuklar varsa onlar ne yerer yiyor şuan ama benimleyken en fazla 2 3 parça katı.yiyor zamanla komple alışır dert etmeyin sadece biran önce blenderi hayatınzdan çıkarın