kolonyalimendil Nurcan_3480 yapmaz sanırım genelde sezeryan olanlar ilk etapta sütü gelmeyenler mamayı kaşık biberonla yada enjektör ile veriyor
_YanakReisinAnnesii Nurcan_3480 genelde yapmaz ama bu bebeğe de bağlı, bazı bebekler meme reddine çok yatkın oluyor bazısı neyle verirsen ver reddetmiyor memeyi
atlasask Nurcan_3480 hayır yapmaz zaten meme reddi yapmasın diye kullanılıyor. Ben de bebeğim bir aylıktan itibaren mama veriyorum meme reddi olmasın diye şimdiye kadar hep kaşıkla verdim şu an 5 aylığız artık yavaştan biberona geçtim bu sefer de onun başlığını emmede sıkıntı yaşıyor 😅
Nurcan_3480 Benimde beş ay beş günlük Yeni başladık daha önce biberondan dolayı meme reddi yaşadık şey kaşık biberonla nasıl verdiniz
Ebrargunal Bence bu bebekten bebeğe değişir fakat genelde doktorlar ilk etapta emzirme dışı durumlar için kaşık biberon öneriyor. Biz (1 Aylık) normal biberon kullandığımız halde meme reddi yaşamadık çok şükür