Deletedmom_56 bu çocuğun dil gelişimiyle alakalı bence ama öncelikle 5-6 kelimeli kendi dilinde cümle kurabiliyor kıvama gelmeli bence çocuk sonrasında İngilizceye başlamalı. Benim kızım çok erken konuşmaya başladı ve 2 yaşından önce 5-6 kelimeli cumlelerle konuşmaya başladı buyuzden ben 2 yaşına yakın başladım küçük küçük ingilizce kelimelere , sarkilara, şuan 29 aylık open in the bus şarkısını ,English ABC şarkısını ezbere söylüyor ,bazı meyveleri, bazı meslekleri ,sayılari biliyor( ama karışık sayıyor henüz) mom- dad diye çağırıyor bizi canı istediğinde gibi gibi, çok üstüne düşmüyorum henüz ama 3 yaşı itibariyle ingilizce dil kurslari var bu yaş grupları için oyunla-aktivite ile öğretiyorlar oraya yazdiracagim. Beyinler çok taze olduğu için anında kapiyorlar ne kadar erken okadar iyi