zeynepasyammm ben ilk evlendiğimde masa koymamıştım yer kaplıyor diye aşırı orta sehpa kullanıyordum mermer büyükçe, amaan sonradan akıllandım masa koydum sehpayı çıkardım eşek ölüsü gibiydi. Masa cidden rahatlıkmış ama şimdi de kapamasın diye orta sehpam yok çay içerken büyük sıkıntı😂 kayınvalidem minicik bir sehpa verdi ( gerçekten minicik) onunla idare ediyoruz çay kahve içerken. Offf küçük evin bence en büyük dezavantajı misafir sıkıntısı. 5 kişi gelse 6. kişi ayakta kalıyor sadece l koltuğum var 😂😂