Kızlar 22 gün önce normal doğum yaptım çok zor bir doğum sürecim oldu çatalda başlayan doğum ameliyathanede bitti ama problem şu ki doğumdan sonra 2 hafta ishaldim şimdi kabızım ıkınma yasak ki olmasına rağmen ıkındım 24 sattir ağrıdan duramıyorum ama artık tuvalete çıkmam gerek ve hemoridimde olmuş var mı benim gibi olan neler yaptınız bu süreçte