GULCE02 Merhaba yaklaşık 1 aydır verdiğim gibi yapıyor 1 yaşında bu normal mi sizde durumlar nasıl günde 3 bazen 4 defa yapıyor fakat dikkatimi çeken yemek yedikten 5 dakika sonra zaten zayıf bir bebek midesinde birley bırakmıyor ki kilo alsın
Metehan2222 GULCE02 8 aylık benimki de böyle yapmaması daha kötü kabız olsa karnı ağrırdı şişerdi yazık diye düşünüyorum bir yandan diğer yandan da kaka temizlemekten bir hal oldum 😃
ilyestaa GULCE02 ah benimkide öyle. Yemeğini yedikten 5 dk sonra kokular geliyor . Ee tabi kilo da alamıyor bu yüzden 🥲
GULCE02 Metehan2222 izinde vermıyor kaçıyor bezini açıp bağlayamıyorum bile 😃 arada kabız oldumu gün boyu yapmaz yapmaya çalışır ama yapamaz bu seferde üzülürüm 😅
Sibel43- GULCE02 bence normal yapmaması daha kötü olur sindirim sistemi ne kadar yavaş çalışırsa o kadar az yer bu seferde yemiyor diye kafaya takarsın.