Arimayaa Selam kızlar İstanbulda oturanlar kombiler yakıldı mi? Faturalar ne alemde ne yapacağız bu fiyatlarla? 😭😰😭
Rozerinn Arimayaa 15-20 gündür yakıyoruz bugünlerde gelir fatura onun korkusuyla yaşıyorum kaç gündür acaba ne kadar gelecek diye
MinnakvLiva Eylülde yaktım ben en düşükte yakmaya başladım ama bu ay yükselttim çünkü felaket esiyor çok üşüyorum özellikle bugün yağmurda var rüzgarda
Arimayaa MinnakvLiva evet helede bebek olunca mecbur ayıptır sorması ortalama ne kadar geliyor fatura? ❣️😍
Benisahtesevme2 Arimayaa Vallahı bılemıyorum canım ben havayı kuruttuğu ve terledıgımız ıcın oyle yapıyorum
mysa2 Arimayaa yaklaşık 1.5 aydır yakıyorum 😀2 haftalık faturam 300 tl gelmişti bu ayki henüz gelmedi eli kulağında😀
GSevilay65 Arimayaa 35 de yaktım baktım ev fırın gibi oldu bizim ev kışın bile çok sıcak kız olmasa açmam yani 35 de bile Zeynep Arca gece terledigi için 20 ye aldım doğalgazi