Ayseey sizleri üzmek istemem ama açıkçası gaz sancısını tamamen bir damla yok, hepsi çok az hafifletiyor ne yazık ki. Sindirim sistemleri gelişene kadar böyle. Biraz daha sabrederseniz 3.aya doğru daha rahatladıgınızı göreceksiniz, sonraki aylarda kendi pırt pırt çıkarır zaten keyifle 🙏🏻