100710 Bebeğimi gündüzleri sütümü sağıp da veriyorum 60 CC bazen yarısını içmiyor 2 saat arayla besliyorum bazen iki buçuk oluyor yarısını neden içmiyor anneler acaba karnı mi tok sizler gündüzleri bebeklerinizi kaç saat arayla besliyorsunuz? Geceleri de sma optipro mama veriyorum bu mama bebeği kilo aldırıyor mu ? Kullanan anneler memnun musunuz?
Arzu_lina 100710 2 saatte bir verdiğiniz için muhtemelen acıkmıyor olabilir. Uyuduğunda artık uykusundan uyandırmıyorum mesela, sinyallerini takip ediyorum uyanıp,acıktığında emziriyorum. Çünkü beslenme aralığı epeyce açıldı ve daha fazla uyuyor.
Pelinsdmirtas 100710 benim de bebiş şuan 62 günlük saat hiç takip etmiyorum uyanınca mutlaka veriyorum ağlamasada, ve artık iki saat kuralına uymana gerek yok acıkınca bas bas ağlıyorlar zaten 😂 kilomuzda aynı bugün gittik sağlık ocağına aşı için gayet normal kilosu 🥰
Tazeanne1909 100710 bizde 5.kiloyz doktor kilo alımı az dedi bugün anne sütü sadece benim yemem gereken şeyleri söyledi sütüm yaglansin diye doğduğunda 3360 di
Arzu_lina 100710 gündüz yada gece fark etmiyor ben uyandırmıyorum. Acıktığında uyanıyor zaten,ilk ayında 2 saatte bir beslemek en doğrusuydu ama şuan öyle değil daha uzun uyuyorlar. Üstelik beslenme düzeni kadar uykuda çok önemli mümkün olduğunca bölmüyorum. Her bebek farklı tabi.
Bayanelaaa Ben sağmıyorum emziriyorum ama benim oğlana memeyi ağzında tutsam sürekli emecek 🤦♀️😂gündüzleri 1 buçuk saate emiyor. 1 ay 22 günlüğüz
Fatos11 Artık 2 saatte bir değil de 3buçuk 4 saatte çıkarmalısınız.benim de bebeğim 2 ay 20 günlük 3 saatte bir mama verdiğim halde bile az yiyor bende artık mesafeyi uzattım öyle acıkıyor ve yiyor sizde öyle yapın ben hemşireye sordum
100710 Fatos11 Allah razı olsun canım benim yardımın için çok teşekkür ederim. Bende çocuk sütü içmeyince hasta mı diye düşünüyordum
Fatos11 100710 ayrıca ara ara olabiliyor öyle ve uyuduğunda uyandırmadan mama vermeye çalişin ama önce 60cc verin ama önce yediği mama ya da anne sütü arasındaki zamana dikkat edin.ben mama yemediğinde uyuduğunda ve arada 2 saatte yakın zaman geçmişse 60 cc veriyorum arada 90 ama 90 tam yememiş oluyor
Damladuru01 Bebeğim 2 ay 6 günlük gündüzleri 2 buçuk 3 saatte bir emziriyorum zaten kendi o saatte uyanıyor. Uyanmiyorsa uyandiriyorum. Geceleri 4 5 saatte bir emziriyorum hatta dün gece 6 saat uyudu bende uyuyakalmisim kalktığında çokta aç gibi emmedi. Bazen mama da veriyorum ama çoğunlukla 40-60 CC arası içiyor fazlasını çıkarıyor. Doyuyor demmekki kilo alımı ve çişli bez önemli 7-8 çişli bez alıyorum. 3 kilo doğdu 2 700e düştü şuan tam 5 kilo 58 cm doktor kilosu boyu iyi dedi. Doğum kilosuna göre bakılıyor ya sizin benim bebeğinden daha fazla kilolu doğduğu için yetersiz demiştir belki.
TazeanneRzgr 100710 benim bebeğim emip doyduktan 1 saat sonra tekrar acikiyor emmek istiyor sorun benimkinde mi saatlerce acikmayan bebeklerde mi anlamadım ya saat başı emiyor her emmesi aktif 15 dk sürüyor sonra gogsumu bırakıyor 2ay 14 günlük bebeğim en uzun emmeden durması gece uykusunda 2 saat sürüyor o da 2 kere sonrasında tekrar saat başına dönüyoruz doğduğunda 3.000 kg şuan ise 6.150 kg doktorumuz kilosuna doğmasına gayet iyi dedi ama neden araliklarimiz bu kadar kısa arayı uzun tutup o şekilde mı alistirdiniz yoksa bebeğinizin seçimi mı
100710 TazeanneRzgr İlk zamanlar da benim bebeğim de sizinki gibiydi sonra böyle oldu kendisi bende saat başı beslendiğimi biliyorum ama şimdi öyle olmuyor artık
Fatos11 TazeanneRzgr emen bebek sütü çabuk sindiriyor ve çabuk acıkıyor ama mamalarda durum farklı cünkü mamayı sindirmesi uzun sürüyor ve geç acıkıyor bebek
birtutambilgi 100710 hiç emmedi mı yoksa bir ara emip sonra mı bıraktı benim bebeğim 40 gün beni emmedi sagip sagip verdim biraz da silikon uç denedim tabi mama da verdim 40 günden sonra emzirmeyi başardım ama aktif emmiyor huzursuzlaniyor soyup doymadigini anlamıyorum gazdan dolayı da olabilir 2500 kg doğdu su an 5300 kg 58 cm 2 ay 14 günlük
Deletedmom_39 100710 sma bizi kabız yaptı canım bebelac içiyor. 3 saatte bi besliyorum 🥹 bi meme bi mama