_Kelebeqim_ çok küçükken yapsan mantıklı olurdu, şimdi beraber oynamaları anlamında mantıklı olmaz, birlikte oynayabilmeleri için aralarında en fazla 2 yaş olmalı. Benim 3 çocuğum var, hepsinin arası ikişer yaş. En büyük 2 oğlum sürekli beraber oynuyor, kimseye ihtiyaç duymuyorlar.