Esra_Deva diyarenis dedikleri gibi baby plus aynıysa daha dönüp bakmam bile valla 😅 baby plus şu an ikilisi 50tl.
mombunny Esra_Deva birebir aynı 0-6 lar için bişey diyemem sanki avent daha yumuşak ama 6-18ler birebir aynı yumuşaklığı şekli herşeyi. Ve stok bulunca alın çogu zaman stok olmuyor
Nesli29 Momonlyn 6 ayı geçince doktor tavsiyesiyle bir üst numarayı aldım. Ama tutmuyor büyük baya. Deniyorum ama hala küçük olanı emiyor
Momonlyn Deletedmom_112 Yorumlardan anladığım kadarıyla emziğini çocuk seçiyor, kimisi büyükte rahat ediyor kimisi küçükte 😏
Momonlyn S_x_w kızım almadığım emzik kalmadı ilk doğduğun da hepsine mide bulandırdı en son avent aldım bitek onu tuttu, onun da fiyatı malesef sanırım en pahalısı 🫠
Momonlyn ahannelik Arladasımın da aynı sizin gibi olmuş işte 0-6 devam etmiş oda. Kardeşim var benim Şuan 10 yaşında ama 5 yaşına kadar emzik emdi😃 Anneme sordum kardeşin hep 0-6 kullandı dedi kardeşimin de hiçbir sıkıntısı yok maşallah dil papuç kadar 🤷🏻♀️
Momonlyn Birdunyabircennetannesi Haha 😂 Yorumlardan anladığım kadarıyla çocuk kendi emziğini kendi seçiyor 😂
Momonlyn sadeturkvatandasi Yok kız bundan 😃 Modele göre fiyatı değişiyor ne alakası varsa🤷🏻♀️ Gecen gün eczaneden sordum 230 dedi 🤓