Merhabalar bebeğim 21 aylık . İlk havalesini covid sebebiyle11 aylıkken geçirdi, 2. Havaleyi 18 aylıkken geçirdi. 3. Havalesini ise 21 aylıkken geçirdi. Eeg temiz çıktı. Bende küçükken iki kere havale gecirmisim bu arada. Doktor genetik yatkınlığı olduğunu bu yüzden ilaç kullanması gerektiğini söyledi.fakat ilacı epilepsi hastalarınin atak engellemek için kullandığı bir ilacmis. Aranızda bu ilacı kullanıp bebeği bir daha hiç havale geçirmeyen var mı, yada herhangi bir yan etki ile karşılaştınız mi? Yada benzer durumları yaşayıp, farklı yollar izleyenler oldu mu?