Eelifinannesi Bu azılardan çektiğimi yenidoğanken gazdan bile çekmedim ne uykusu kaldı ne yemesi biberonla formül mamayı bile reddediyor çok yoruldum artık ve daha sadece 1ini patlattı🥺
Ravzalp Osanit dis toplari bizim kurtaricimiz olmustu 4.5 aylikken kullandik hic dis huysuzlugu agrisi aglamasi uykusuzlugu yasamadik
Eelifinannesi Ravzalp sagolun bi deniyim onuda, azı disleri cıkarkende faydası oldu mu peki? Bende tetagil kullanıyordum ilk dişlerde çok iyi geldi fakat bu azı disleri cıkarken hic bir şey etki etmiyor ne yapacagımı şaşırdım