Güneş kremi, pişik kremi, şampuanı, acil stik kremi,vücut losyonu, çayı, bağışıklık ve iştah olarak ayrılan macunları,balsamı kullanıyorum. Çok memnunum. Zaten ali fuat hoca takipliyiz. Kızım alerjik ve atopik egzamalı bi cilt tipine sahip. Bacağında kocaman kabuk tutmuş bir egzaması vardı. Elimde losyonu bitmişti temin edemediğim bir zamanda doktorumuzla iletişime geçtiğimde pişik kremiyle devam etmemi söyledi. O meşhur markayla nemlendirdiğim halde asla sonuç alamazken pişik kremi mucize gibi 3 günde yumuşatıp yok etti.