Arslann97 güzel anne demekki çok yiyor kilo alımını etkilemedikçe kusması çok çok normal bir de emzirdikten sonra hemen kızını çıkartmaya çalışmayın dik bir şekilde on dakka kucağınızda tutun ona gazına alın. Ben de böyle bir durum yaşıyordum çünkü bebeğim fazlasıyla emiyordu ama güzel kilo alıyordu,bazen burnundan fışkırıyordu. Çok normal