Eminosman_dilek Kızlar yürüteç aldım oğlum 5 aylık oldu ama ne zaman binmeye başlamalı bilmiyorum çoğu kişi 5 aylık bindir diyor tecrübeli olanlar bilgisi olanlar yazabilir mi
Ecedefne Eminosman_dilek 6 ci ayda bindirdim cnm ikizlerimi birisi hep onun içindeydi nerdeyse diyebilirim çok seviyordu onda gezmek istiyordu koyuyordum 10 ayda başladılar yürümeye yurutecsiz çok şükür dikatli olmak lazm elin altında çekecekleri herseyleri kaldırdım çekmeceleri kilit taktım bı sorunda yaşamadık şuan 1bucuk yasindalar 😁
AlyAysima Elfsamoqlu ama kimse gelipte bakmıyor, insan mecbur kalınca koyuyor malesef. Benim 2 kızım var ilk kızımı 6 aylıkken flan koymuştum, ikinci kızım da şuan 8 aylık koyuyorum zaman zaman, aksi halde ne iş yapılıyor ne yemek.
Ardenege38 Ecedefne bebegim 11 bucuk aylık yeni 10 15 gündür yürütecte gidiyor yoksa ne sürünüyor ne emekliyor ne yürüyor. Sizce faydası olur mu yürütecin yürümesine
Eminosman_dilek Ardenege38 benim çevremde kiler yere basması kuvvetli oldun diye tavsiye ediyor ama insan kararsız kalıyor
Ecedefne Ardenege38 benim bebekler emeklemedi bile faydası olduğunu düşünüyorum 10 ayda adım atmaya başladılar bende yurutece koymadım yürüttüm hep koltukdan koltuğa gidio geldiler odur budur yuruyolar çok sukur
Beybisibeybisi Eminosman_dilek cevrenizdekiler kim uzmanliklari ne😇 yurutec onerilmiyor guzel anne bilimsel kanitlar var yere basmasini desteklemek icin baska egzersizler yaptırabilirsiniz
Kkzmm Eminosman_dilek 4 aylıkken 10 dk kadar koyup alınmalı bence alışması için yok yani 11 aylık koyanlar var o neydi oldu olacak askere gitmeden evvel koyun tövbe tövbe
Eminosman_dilek Beybisibeybisi insanlara anlatamıyorum egzersiz yapıyorum ama basmıyor canı isteyince belki o yüzden bilemiyorum işte
Eminosman_dilek Beybisibeybisi 5 aylık oldu bugün dik durmak istemiyor hiç arada koltuk altından tutup bas bas yapınca duruyo başka yok
Beraninannesii Eminosman_dilek Çok erken degilmi basmak istemesi için yanlış anlamayın benim oğlum da 5 ay 10 günlük ellerinden tuttuğumda kalkıyor sadcee öyle bir çaba vs yok zaten daha donemiyorda . Hatta destekle oturtmayı bile önermiyor doktoru kısa kısa kucağında otursun diyor sadece. Bende yanımda otursun felan diye mama sandalyesi almıştım öylece bekliyor.🥲
Beybisibeybisi Eminosman_dilek cok cokk erken çok erken hic zorlamayin kesinlikle kalkmak isteyen cocuk bu ayda kalksin ama istemeyen icin allah korusun bacagina eklemlerine zarar verirsiniz bu ay oturma ayi hem de destekli oturma ayi 🥰
Beybisibeybisi Eminosman_dilek ben uzman fizyoterapistim 5 sene bebeklerle birebir calistim ve kendim de 6. Ayda yurumusum her cocuk baskadir ve cocugu su an 7 aylik bastirmiyorum hic panik de yapmiyorum cunku 7 ayda yuruyecek degil neden bastirmak icin ugrasayim ki ne gecicek elime sizin icin de durum bu elinize bassa ne gecicek hic birsey ama ona piyano haliya koyup orda bacak hareketi calistirin ya da havuz olabilir spa olabilir basmak kas guclendirmez kesin bilgi yayin
Birdunyabircennetannesi Eminosman_dilek 7. Ayı bekleyin derim. Ben öyle yaptım 7. Ayda bindirip 10. Ayda biraktirdim
Eminosman_dilek Beraninannesii bende desteklemiyor um ama çevremdeki bebişler öyle bi dik duruyor ki düşünüyorum açıkcası nasıl yapıyorlar diye
Eminosman_dilek Beybisibeybisi oyun halısı var çok şükür güzelde oynuyor ama insanlara sinir oluyorum neden dedikleri zaman kızıyorum kendime bendemi ihmal var diye