Kızlar merhaba,iki hafta sonra bebeğim bir yaşına girecek .Emerek uyuduğu için geceleri çok fazla uyanıyor.Bu zamana kadar öyle böyle idare ettik ama ben artık geceleri kesintisiz uyusun istiyorum ve uyku eğitimi vermek istiyorum.Aranızdan uyku eğitimi almış ve gerçekten çok faydasını görmüş değerli annelerden tavsiyelerinizi bekliyorum.Kimden nasıl eğitim aldınız? Süreç nasıl ilerledi ? Ne kadar sürdü ? Fiyat bilgisi ?