Esilaaysenur Tera D3 oral damla 15ml D vitamini Bundan kullanan varmı kızıma 3 damla veriyorum verdikten sonra kızım cırcır oldu karnı gidiyor sürekli sonra sancısi çok oluyor ve ayrı yetten gazı çok oluyor kullanmadan önce böyle değildi kullandıktan sonra oldu başına böyle şey gelen varmı ve sonradan doktora danışınız mi ne dedi damlayi bıraktırdimi başka bir şey kullandırdimi
Zeykemk26 Esilaaysenur sağlık ocaggının verdıgıyse kulllanma canım bence parabenlıymıs bız ocean kulllanıuoruz gunde 1 fıs
Derin_Deniz Esilaaysenur daha bugün eşimi eczaneye gönderip tera-d3 damla yerine wellcare aldırdım , tera bizde gaz, kabızlık yaptı . Eczacı da tera damlanın içinde zararlı kimyasallar olduğunu söylemiş eşime. Değiştir canım hiç durma 🙏
Sukran34 Esilaaysenur Merhaba canım bende aynısını kullanıyorum oğlum tuvaletini yapamıyor acaba bu yüzden 😔
Esilaaysenur Zeykemk26 anlamadım paraben ne demek bide seninkinin adı neydi sağlık ocağının kini niye kullanmayım iyi değil mi.kotu mu