Oğlum 20 aylık artık emzirmekten gına geldi gece emzirmeyi biraktiramadim bütün gece üstümde öğlen uykusuna yatiriyorum 20 dk sonra uyanıyor bütün uykuyu memede geçirmek istiyor asla yanından kalkamiyorum deliricem artık uykuyada memede geçiyor başka türlü asla uyumuyo saatlerce direniyo uyuyamadikca enerji patlaması yasiyo en sonunda yine memede bitiyo. Napcaz boyle 😢