Kızlar bebeğim şuan 10 buçuk aylık erkek ama 2 ay önce kadar ara ara eliyle kulağını çekiyordu biz diş çıkması üzerine yorduk bu hareketini ve bi kaç hemşire de öyle söyledi hatta 🙄 Fakat geçen hafta ateş sebebiyle gittiğimizde orta kulak iltihabı ortaya çıktı kendi doktoru da aynı şeyi söyleyince emin olduk ve antibiyotik tedavisi başlandı fakat bu süreç hakkında bilgisi olan varsa en hızlı nasıl geçebilir ne yapmam gerekiyor tecrübesi ve bilgisi olan lütfen yazabilir mi ?🙏🏻🙏🏻🙏🏻