Hepsi yapılmalı diyorlar . Bir aşı 800₺ 5 doz yapılması lazım. Fakirlere yazık değil mi onların evlatları can değil mi ? Millet ayın sonunu zor getiriyor ekonomi mahvoldu bitti zaten. Böyle önemli bir hastalığın aşısınıda karşılaşmıyor devlet. Yazık günah gerçekten artık bu düzenden nefret ediyorum !