coktepkiliyim Minikprenses38 kesinlikle,biz altı aya kadar kullandık çok çok iyi bir probiyotik damla
cinarmurat33 Minikprenses38 kullanıyorum fakat gaz damlası değil probiyotik olarak geçiyor yanında ekstra simetikon içeren gaz damlalari kullanmanız lazım. Nurse Harveys sab simplex metsil zinco vb
tiredmom_ Minikprenses38 oğlumun ishalini geçirdi kakasini düzene soktu fazlasıyla memnun olduğum bir damla
Meleknaz5 Minikprenses38 probiyotik güzel bir damla zararı yok. Bazısında yarıyor bazısına yaramıyor deneyip gözlemleyin
Keremarden Bende kullandım çok yararını gördik biz hem probiyotik anlamında hemde gaz anlamında etkisi olan güzel bir damla
cinarmurat33 Minikprenses38 evet ekstra kullanmanız gerekiyor yani en azından benim bebeğimde o şekildeydi
Minikprenses38 tiredmom_ sürekli mi kullanacağım biogai yi doktor da eczacı da ne kadar süre kullanacağım hakkında bilgi vermedi
tiredmom_ Minikprenses38 bitene kadar kullanın faydasını görürseniz yine alırsınız biz ikinci şişeyi aldik
Simgealp39 Minikprenses38 biz de doğduğundan beri kullanıyoruz başka herhangi bir damla gerek olmadı çok şükür