Muhammedeminannesi bence çok geciktirmeden yaptırın emin olun hiç birşey anlamadan atlatacaksınız hatta şimdilerde yaptırırsanız daha rahat geçer🥰 her annede o korku, endişe oluyor ama tecrübeli anne olarak söylüyorum korkacak birşey yok🥰 ben 10 aylığı beklemezdim şimdiki aklım olsa:)
Bu arada Allah bağışlasın annesi, sağlıkla büyüsün🙏