Duygu77 Şu an ne kadar yediği çok önemli değil. Bebeğinizin midesi onun yumruğu kadar. Yarım çay bardağını geçmez porsiyonları. Ana öğünü zaten anne sütü ya da mama. Şu an hiç bilmediği tatları öğreniyor, dolayısıyla yememesi çok doğal. Tavsiyem yemek saatlerinde olabildiğince mama sandalyesinde yanınızda oturtun. Sizi izlemesine olanak verin. Sizi gözlemleyerek yemek yemeyi öğrenecek. Olay doyurmak değil, tatları alması ve yemek yemeyi öğrenmesidir.