Laden Çiçeğim ben saçlarımı açtırdım biraz sertleşti bu dediğini görünce şimdi o süt dediğin şeyi sipariş verdim kargoyla 87 tl ye geldi. Bu kadar uyguna verimli sonuç alabilecek miyiz? 😂 Genelde saç bakım ürünleri pahalı oluyor da. Normalde direkt sipariş vermem ama sana güvendiğim için verdim. 🙈