Merhaba annisler. Kizim bugun 40 günlük oldu doğduğunda vücudunda bebek sivilceleri vardı Allah a sukur vücudundakiler gitti yüzünde kafasında boynunda var her yerini kapladi doktorum 6.aya kadar normal demişti ama aklıma geldi vücudundakiler kaybolup kafada olunca acaba sampuandan böyle bir sey olur muu ? Baby me kullaniyorum temiz içerikli olduğu için