Merhabalar bebeğim iki aylık .sürekşi bırnu takanık olduğu için serum alıp sırıngayla altan tazikle veriyorduk ve akıntısı oluyordu.fakat iki gündür şırıngayı basıyorum suyun nereye gittiği belli değil.normalde diğer burın deliğnden çıkardı ama iki hündür çıkmıyor.beyne falan mı gidiyor diye endişe ediyorum.bi zararrı olur mu sizce