yusuf11 kizlar kizm 16 aylik ilk kizim.cok.ergen konusmusdu ama 2. kizm net soyledigi.bisey yok bi kac ay oncesinde bi cok kelimeyi net soylerdi.simdi birakdi anne bile demiyo normal mi yada ne yapabilirim
Nurcetintas yusuf11 benim oğlum da 16 aylik. Ayni bahsettiginiz gibi 2 ay oncesine kadar anne baba dede derdi simdi sadece isaret ediyor ve ııı sesi ile sesleniyor. Konusmuyor
BebekE yusuf11 benim kızım da 16 aylık bi dönem söylediklerini bırakmıştı sonra tekrar başladı. Ama hala baba dede mama top çok nadir gel ve kalk benzeri bir şeyler söylüyor ve hayvan seslerinden öteye geçmedi. Sanırım bir dönem böyle takılıyorlar sonra devam ediyorlar. Bekliyorum bakalım.
yusuf11 normal mi acaba yoksa ben mi yeterince ilgilenemiyorum kayinpederim piskolojimi bozdu cocugu doktora gotur bu cocuk konusmuyo diyo galiba oturup cocugun onunla sohbet etmesini bekliyo
Nurcetintas yusuf11 ben ve diger aile uyeleri hepimiz konusuyoruz kitaplar okuyoruz ama normal mi.bilmiyorum