Vallahi 3.ayda başladık biz menenjit aşılarına o zaman rotarix ve bexsero 650 700 falan tutmuştu ama geçen ay sadece bexsero 1000tl tuttu 1 yılda yüzde yüzden fazla zam gelmiş çok şükür bitirdik tüm aşılarını ama Rabbim tüm anne babalara yardım etsin çocuklarımız sağlığı için her şeyden kısar yine yaptırırız ama inşallah devlet bir an önce el atar bu duruma da