eymeninannesi11_ Ödeme yaparken ne isteniyor bugün ödeyeceğim de elektrik faturası yok kayıp yada attık emin değilim
alisinannesi63 E devlet üzerinden yatırabilirsiniz. Ptt giderseniz fatura veya abone numarası lazım. Biz e devletten ödedik
Brutal-Betty eymeninannesi11_ elektrik ödemesi yatti mi peki PTT kurum ödemelerinden baktınız mı çünkü her ayın 8nde yatıyor ödemeler
alisinannesi63 eymeninannesi11_ daha somra tekrar deneyin. Yoğunluk kaynaklı yavaş sistem. Bizim fatura 15 inde geldi bizde 2 gün somra yatırdık yoğunluktan yatıramamıştık hemen
eymeninannesi11_ Brutal-Betty evet yattı duruyor kaç gündür yatırmadım yeni yatırcam aile destek ödemesi yattığı sıra yatmıştı ödemedik yeni ödeyeceğiz
Brutal-Betty Benim elektrik faturam geldi ama daha elektrik yardımı ödemesi yatmadı fatura yatırmak için ayın 8i bekliyorum
eymeninannesi11_ alisinannesi63 birde kurum adı girin diyor ama bizim bulunduğumuz yerin adı çıkmıyor içindeki seçeneklerde onu nasıl yaptınız
alisinannesi63 eymeninannesi11_ ben şanlıurfa da yaşıyorum bizimki çıktı. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama sistem kaynaklı arızadan da çıkmıyor olabilir