meeese ya ben anlayamadım üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyormuş çocuğum 😞 reflüden dolayı bugun fışkırır tarzda cok kustu ağzından burnundan.bende burnunun tıkanmasını kusmaya bağladım geçici bişey sandım ama cok kötü yatamıyor nefes alamıyor burun aspiratörüm de yok bi nebze de olsa rahatlardı. Burnu tıkandığı için agzını açık tutmak istiyor meğer ondan istemiyormuş memeyi 😔