Demura Merhaba, Aralık sonunda oğlumun doğum gününü kutlayacağız. Sade, balonsuz ama şık ve renkli bir süsleme yapmak istiyorum. Aranızda balonsuz süsleme yapan var mı? Neler yaptınız?