atlasask biz 1 buçuk ay çektik yapılan ilk tedavi bir işe yaramadı bitkisel şeyler de öyle yani enerjide sorun yoktu ateşte yoktu ama ne burun akıntısı ne hırıltı ne öksürük geçmiyordu. Çareyi alerji şurubu ve buharda bulduk. Kaynanam söyleniyor her hastalanmasında doktora mı gideceksin diyor diye ilkinde götüremedim sağlık ocağında öyle ilaç yazıldı.. Ciğerleri komple doluydu. Şimdi öksürse ödüm kopuyor çok yıprattı çünkü beni hastalığı