Lices bu arada sizi çok iyi anlıyorum benim hastanede 5 gün yatırdılar. Hergün kilo veriyordu ve ben her tartım dan sonra saatlerce ağlıyordum çünkü çocuğuma bişey olacak sanıyordum. Şuan 8 aylık ve 9 kilo gören tosbik diye seviyor inanamıyorum oğlumun boyle gelişim göstermesine. İlk zaman zor oluyor ama kilo alımı yavaş olsa bile sağlıklıysa hiç dert etmeyin.