@Uraz_mom_ benim de bebeğim 1 aylık doğduğundan beri meme +mama gidiyorum
Denemediğim şey kalmadı, yiyecek içecek damla çay stresli de değilim ama asla sadece memeyle devam edemiyorum,bir yerde bitiyor ve mama takviye ediyorum,başlarda çok düşünüp stres yaptım kendimi suçladım ama artık yapı meselesi olduğunu düşünüyorum 🤨