esraceylan3 Arkadaşlar doğum yapalı 11 gün oldu ve basur oluştu aranızda bu durumu yaşayan çözüm bulan var mı ? Oturamıyorum ayakta duramıyorum berbat haldeyim 🤦🏼♀️
Uraz_mom_ esraceylan3 kantaron yağı ve anestol krem bana çok iyi geldi duşa girin ılık su tutun veya suya oturun sonrada sürün yağı ve kremi çok rahatlarsınız iner hemen
Nurcan03 esraceylan3 ılık suya oturun. Krem ve pomadlar var onlardan kullanabilirsiniz. Ben hem tablet hem krem kullanmıştım o dönemde. Bir de kabız olmamak için bol sıvı tüketin. Çok zorda kalırsanız kabızlık için tereyağı iyice kızdırıp içine bal koyup sıcakken yerseniz iyi geliyor geçmiş olsun. Zamanla düzelir tamamen geçmese de hormon kaynaklı da düzelmesi zaman alıyor.
Mucizegebelik Bende de oldu hala duruyor kabiz olmamaya dikkat ediyorum katı gıdalardan uzak duruyorum zamana iyi olur umarım
esraceylan3 Mucizegebelik maalesef 3 gündür de dehşet şekilde kabızım o sebeple beni zorladı hemen doğum sonrası iyiydim
esraceylan3 Nurcan03 çok teşekkür ederim tavsiye için fakat normal doğum ile dikişlerim var ve düşmedi henüz acaba suya oturmak dikişlere zarar verir mi ?
Gozde48 Benimde olmustu ,5 ay once doğum yaptım ,doktora gttim ilerlemesindem korktugum için bagsur daha sonra makat çatlağı oluşmuş ,pomat verdı ve yedıklerime ve kabız olmamaya dikkat ettim ,bence bir doktora görünün ..
esraceylan3 Gozde48 bir kaç gün yediklerime daha çok dikkat edeceğim eğer geçmezse o zaman doktora başvurayım bende
Nurcan03 esraceylan3 yine de aşırı zorlayıcı hareketlerden kaçının o zaman. Benim doğum öncesi de vardı o zaman yapıyordum. Doğumdan hemen sonra ayakta sadece o bölgeye sıcak su tutarak yaptım. Siz söyleyince hatırladım kusura bakmayın insan o dönemleri çabuk unutuyor.
esraceylan3 Nurcan03 Nurcan03 Estağfurullah ne kusuru o zaman dediğiniz gibi o bölgeye tutayım sadece inşaallah iyi gelir
Nurcan03 esraceylan3 özellikle uykudan önce deneyin o zonklama hissini bir nebze de olsa rahatlatıyor biraz açık oldu ama öyle. Ama mutlaka krem kullanın ilaçsız geçmiyor.
esraceylan3 Nurcan03 sabahtan beri neler yapıyorum kremler zeytinyağı kayısı suları probiyotik yoğurtlar anestol pomad kullandım normalde birçok şeye iyi gelen uyuşturan bir kremdir ama hiç etki etmiyor resmen
Zeynepyigit01 Ben anestol ve korosu kremi kullandım hiç etki bile etmedi en son Bi fitil verdi doktor onun etkisiyle hemen iyileşti ağrı falan kalmadı proctolog fitilini adı bir de çok dikkat etmen lazım kabız olayina